.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
سخنگوی ستاد هدفمندی یارانه‌ها گفت: یارانه کمک معیشتی مرحله ۱۵۶ بهمن ماه به حساب کلیه سرپرستان خانوار دهک‌های اول تا سوم در سراسر کشور واریز شد. یارانه کمک معیشتی دهک‌های اول تا سوم پرداخت شد
سخنگوی ستاد هدفمندی یارانه‌ها گفت: یارانه کمک معیشتی مرحله ۱۵۶ بهمن ماه به حساب کلیه سرپرستان خانوار دهک‌های اول تا سوم در سراسر کشور واریز شد.(ادامه)
شمال نیوز : سخنگوی سازمان هدفمندی یارانه‌ها با اشاره به اینکه در واریز مرحله ۱۵۵ یارانه دی‌ماه اختلالی وجود نداشته است، گفت: بر اساس فهرست جدید وزارت کار، در دی‌ماه تعدادی از یارانه‌بگیران از فهرست یارانه‌ها حذف شده‌اند. حذف یارانه تعدادی از یارانه‌بگیران در دی ماه / سخنگوی هدفمندی: اختلال نداشتیم ؛ خودمان حذف کردیم !
شمال نیوز : سخنگوی سازمان هدفمندی یارانه‌ها با اشاره به اینکه در واریز مرحله ۱۵۵ یارانه دی‌ماه اختلالی وجود نداشته است، گفت: بر اساس فهرست جدید وزارت کار، در دی‌ماه تعدادی از یارانه‌بگیران از فهرست یارانه‌ها حذف شده‌اند.(ادامه)
شمال نیوز : استانداری در زمان آقای روحانی صحبت می‌کند و می‌گوید اگر کسی نگاه دولت روحانی را قبول ندارد خیانت است که در این دولت بماند. الان همان آقا در این دولت هم استاندار است. احمدی نژاد جنم مدیریت داشت/ دلیل تغییر رفتارش عدم آمادگی درونی بود!
شمال نیوز : استانداری در زمان آقای روحانی صحبت می‌کند و می‌گوید اگر کسی نگاه دولت روحانی را قبول ندارد خیانت است که در این دولت بماند. الان همان آقا در این دولت هم استاندار است.(ادامه)
در حالی که یارانه مرحله مرحله ۱۵۳ ( آبان ماه ) به حساب سرپرستان خانوار کل کشور واریز شده ، اما یارانه برخی افراد به خاطر مشکل فنی برخی بانکها با تاخیر واریز می شود. علت واریز نشدن یارانه آبان ماه برای برخی افراد
در حالی که یارانه مرحله مرحله ۱۵۳ ( آبان ماه ) به حساب سرپرستان خانوار کل کشور واریز شده ، اما یارانه برخی افراد به خاطر مشکل فنی برخی بانکها با تاخیر واریز می شود.(ادامه)
شمال نیوز : وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بر تحقق وعده دولت سیزدهم در ایجاد یک میلیون شغل سالانه تاکید کرد و گفت: طبق طرح جدید بر اساس شاخص‌های اقتصادی دهک بندی‌های یارانه مجدد بررسی و به مردم اعلام می‌شود. دهک‌بندی‌های جدید یارانه اعلام می‌شود / سالی یک میلیون شغل ایجاد کردیم !
شمال نیوز : وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بر تحقق وعده دولت سیزدهم در ایجاد یک میلیون شغل سالانه تاکید کرد و گفت: طبق طرح جدید بر اساس شاخص‌های اقتصادی دهک بندی‌های یارانه مجدد بررسی و به مردم اعلام می‌شود.(ادامه)
مدیر سامانه هوشمند سوخت شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی از اجرای طرح آزمایشی عرضه سوخت از طریق کارت بانکی در یک جایگاه شهر تهران خبر داد. عرضه سوخت با کارت بانکی به صورت آزمایشی اجرا شد
مدیر سامانه هوشمند سوخت شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی از اجرای طرح آزمایشی عرضه سوخت از طریق کارت بانکی در یک جایگاه شهر تهران خبر داد.(ادامه)

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به نهایی شدن لایحه بودجه تا آخر هفته در مجلس گفت: مجلس ایرادات شورای نگهبان به بودجه را نهایتاً تا چهارشنبه برطرف می‌کند. اظهارات قالیباف درباره قدرت خرید مردم در سال آینده / دستور رهبر انقلاب درباره اصلاح قانون سربازی / قیمت ارز مقطوع نیست اما نباید لجام‌گسیخته باشد
رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به نهایی شدن لایحه بودجه تا آخر هفته در مجلس گفت: مجلس ایرادات شورای نگهبان به بودجه را نهایتاً تا چهارشنبه برطرف می‌کند.(ادامه)
یارانه کمک معیشتی آذر از ساعت ۲۴ دیشب قابل برداشت است
سخنگوی ستاد هدفمندی یارانه از استمرار پرداخت یارانه نقدی خبر داد و گفت: بنابر اعلام‌مسئولان وزارت رفاه، توزیع کالابرگ اختیاری است.(ادامه)
یارانه آبان ماه نیز مانند ماه های گذشته در روز پنجشنبه ۱۹ آبان ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز خواهد شد. این افراد همین ماه کالابرگ می‌گیرند
یارانه آبان ماه نیز مانند ماه های گذشته در روز پنجشنبه ۱۹ آبان ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز خواهد شد.(ادامه)
یارانه نقدی ومعیششتی آبان و آذر ماه یکجا واریز می شود
بر اساس برنامه‌های موجود پیش‌بینی می‌شود که یارانه آبان‌ماه هم بیستم همین ماه به حساب سرپرست خانوارها واریز شود.(ادامه)
یارانه مهر 1401 واریز شد
در مهر 1401 نیز، در صورتیکه سرپرستان خانوار جزو دهک‌های اول تا سوم هستند، مبلغ ۴۰۰ هزار تومان به‌ازای هر فرد و در صورتیکه جزو دهک‌های چهارم تا نهم قرار دارند، مبلغ ۳۰۰ هزار تومان به‌ازای هر فرد به حساب آنان واریز خواهد شد.(ادامه)
طبق روال هر ماه امروز بیستم مهرماه یارانه نقدی باید به حساب سرپرستان خانوار واریز شود. این در حالی است که برخی می‌گویند یارانه این ماه دو برابر است. آیا امشب دو یارانه به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود؟ مبلغ یارانه مهر ماه ۲ برابر شد؟
طبق روال هر ماه امروز بیستم مهرماه یارانه نقدی باید به حساب سرپرستان خانوار واریز شود. این در حالی است که برخی می‌گویند یارانه این ماه دو برابر است. آیا امشب دو یارانه به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود؟(ادامه)
سخنگوی سازمان هدفمندی یارانه‌ها گفت: یارانه نقدی مهر ماه از ساعت ۲۴ امشب قابل برداشت از حساب سرپرستان خانوار است. یارانه نقدی ساعت ۲۴ امشب قابل برداشت است
سخنگوی سازمان هدفمندی یارانه‌ها گفت: یارانه نقدی مهر ماه از ساعت ۲۴ امشب قابل برداشت از حساب سرپرستان خانوار است.(ادامه)
یارانه مهرماه قرار است بیستم واریز شود و باید منتظر اعلام زمان برداشت شد. زمان واریز یارانه نقدی مهرماه ۱۴۰۱ اعلام شد
یارانه مهرماه قرار است بیستم واریز شود و باید منتظر اعلام زمان برداشت شد.(ادامه)
نحوه پرداخت یارانه شهریورماه اعلام شد+ جزئیات
یارانه معیشتی شهریورماه نیز به مانند دفعات گذشته به صورت نقدی و غیر کالایی واریز خواهد شد. این یارانه از شامگاه امروز یکشنبه بیستم شهریور ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز و از بامداد دوشنبه، بیست و یکم شهریور قابل برداشت خواهد بود.(ادامه)
سخنگوی سازمان هدفمندی یارانه‌ها گفت : تا زمانی که ابلاغ رسمی صورت نگرفته باشد، یارانه‌ها به صورت نقدی پرداخت می‌شود و هنوز هم ابلاغی صورت نگرفته است. در چنین شرایطی احتمالا در شهریور ماه هم شاهد واریز یارانه نقدی باشیم. البته طبیعی است که این واریز نقدی، شامل استان‌هایی که در حال حاضر طرح کالابرگ الکترونیکی به شکل آزمایشی در آن‌ها به اجرا در آمده، نمی‌شود. یارانه شهریور ۱۴۰۱؛ نقدی است یا کالابرگ؟
سخنگوی سازمان هدفمندی یارانه‌ها گفت : تا زمانی که ابلاغ رسمی صورت نگرفته باشد، یارانه‌ها به صورت نقدی پرداخت می‌شود و هنوز هم ابلاغی صورت نگرفته است. در چنین شرایطی احتمالا در شهریور ماه هم شاهد واریز یارانه نقدی باشیم. البته طبیعی است که این واریز نقدی، شامل استان‌هایی که در حال حاضر طرح کالابرگ الکترونیکی به شکل آزمایشی در آن‌ها به اجرا در آمده، نمی‌شود.(ادامه)
یارانه مردادماه کی واریز می‌شود؟
سازمان هدفمندی یارانه‌ها اعلام کرده است که مبالغ کسر شده به دلیل بازپرداخت وام کرونای سال ۱۳۹۹ بوده است.(ادامه)
شمال نیوز : تا کنون فقط یک یارانه نقدی ۳۰۰ هزار تومانی به حساب متقاضیان که اخیرا به جمع یارانه بگیران اضافه شدند، واریز شده است. بر این اساس معادل ریالی ۲ مرحله از یارانه نقدی جدید به حساب این دسته از یارانه بگیران واریز نشده است. معوقات یارانه نقدی ۳۰۰ هزار تومانی به حساب جاماندگان واریز نشد !
شمال نیوز : تا کنون فقط یک یارانه نقدی ۳۰۰ هزار تومانی به حساب متقاضیان که اخیرا به جمع یارانه بگیران اضافه شدند، واریز شده است. بر این اساس معادل ریالی ۲ مرحله از یارانه نقدی جدید به حساب این دسته از یارانه بگیران واریز نشده است.(ادامه)
در روزهای گذشته خبری منتشر شد، مبنی براینکه از مجموع ۲٫۵ میلیون تقاضای بررسی شده برای دریافت یارانه جدید، درخواست ۲٫۳ میلیون شهروند مورد موافقت قرار گرفت و حدود ۳۰۰ هزار نفر ... واریز یارانه معیشتی جدید به حساب یارانه بگیران
در روزهای گذشته خبری منتشر شد، مبنی براینکه از مجموع ۲٫۵ میلیون تقاضای بررسی شده برای دریافت یارانه جدید، درخواست ۲٫۳ میلیون شهروند مورد موافقت قرار گرفت و حدود ۳۰۰ هزار نفر ...(ادامه)
در حالی که از روز سه‌شنبه ثبت‌نام متقاضیان یارانه آغاز شده است که افراد برای ثبت‌نام و فرآیند مربوط به مراجعه به دفاتر پلیس به‌علاوه ۱۰ با ابهاماتی مواجه شده‌اند. اگر یارانه نقدی ۳۰۰ و ۴۰۰ هزار تومانی را نگرفته اید بخوانید
در حالی که از روز سه‌شنبه ثبت‌نام متقاضیان یارانه آغاز شده است که افراد برای ثبت‌نام و فرآیند مربوط به مراجعه به دفاتر پلیس به‌علاوه ۱۰ با ابهاماتی مواجه شده‌اند.(ادامه)
در روزهای اخیر رئیس جمهوری دستور رسیدگی سریع‌تر به وضعیت افرادی که نسبت به عدم پرداخت یارانه جدید اعتراض کرده بودند را صادر کرد / به گفته وزیر رفاه این یارانه به خانواده‌های معترض واریز شده، اما تا انجام بررسی‌ها قابل برداشت نیست.....(خبر)
(ادامه)
سازمان هدفمندی یارانه‌ها از واریز یکصد و سی و پنجمین و یکصد و سی و ششمین مرحله یارانه نقدی براساس دهک‌های شناسایی شده وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با مبالغ تعیین شده به حساب ۲۳ میلیون سرپرست خانوار واریز شد. جزئیات جدید از واریز یارانه‌ حمایتی برای ۷۲ میلیون نفر ایرانی | این دو یارانه دیگر پرداخت نمی‌شود
سازمان هدفمندی یارانه‌ها از واریز یکصد و سی و پنجمین و یکصد و سی و ششمین مرحله یارانه نقدی براساس دهک‌های شناسایی شده وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با مبالغ تعیین شده به حساب ۲۳ میلیون سرپرست خانوار واریز شد.(ادامه)
شمال نیوز: مشمولان طرح «بازتوزیع یارانه بنزین» می‌توانند تحت شرایط تعیین شده، سهمیه یارانه‌ای خود را در سامانه بفروش برسانند یا آن را تا سقف ۴۰۰ لیتر حفظ کنند ولی بعد از آن سهمیه به طور خودکار تبدیل به ریال و به حساب سرپرست خانوار واریز می‌شود. جزئیات فروش و حفظ سهمیه جدید بنزین یارانه‌ای / منابع فروش یکبار در ماه تسویه می‌شود
شمال نیوز: مشمولان طرح «بازتوزیع یارانه بنزین» می‌توانند تحت شرایط تعیین شده، سهمیه یارانه‌ای خود را در سامانه بفروش برسانند یا آن را تا سقف ۴۰۰ لیتر حفظ کنند ولی بعد از آن سهمیه به طور خودکار تبدیل به ریال و به حساب سرپرست خانوار واریز می‌شود.(ادامه)
نماینده نزدیک به احمدی نژاد در مجلس با بیان اینکه برخی نمایندگان می گفتند محصولی پول‌دار است و با او برای تصدی وزارت مخالفت می کردند، گفت: کسانی که با محصولی 12 میلیارد تومانی مخالفت می‌کردند، با وزرای 1000 میلیاردی روحانی مخالفت نکردند ....(خبر)
(ادامه)
مرور تصميمات و اقدامات متوليان امر در طي اين سال­ها نشان مي­دهد، حلقه مفقوده سياستگذاري در ايران، ضعف سويه­ هاي اجتماعي در تصميم ­سازي و تصميم­ گيري است كه اين امر نيازمند ايجاد بستري براي ظهور و بروز دارد. چنين بستري از رهگذر ارزيابي تاثيرات اجتماعي يا همان پيوست اجتماعي (عدالت) عبور مي­كند و اين امر در ايران علي­رغم تلاش­ها، چندان فروغي نداشته است و تصميمات بيشتر از اينكه در جرگه اجتماعيات مورد بحث، بررسي و ارزيابي قرار گيرند؛ با كمترين پشتوانه اجتماعي و صرفا با اتكا به توجيه اقتصادي، تصميمات اتخاذ مي­شوند. تاحدي كه رهبري نيز تاكيد داشتند كه «ما در این زمینه عقبیم و باید خیلی تلاش کنیم».
آقای رئیسی، این توصیه رهبری را فراموش نکنید(يادداشت)
مرور تصميمات و اقدامات متوليان امر در طي اين سال­ها نشان مي­دهد، حلقه مفقوده سياستگذاري در ايران، ضعف سويه­ هاي اجتماعي در تصميم ­سازي و تصميم­ گيري است كه اين امر نيازمند ايجاد بستري براي ظهور و بروز دارد. چنين بستري از رهگذر ارزيابي تاثيرات اجتماعي يا همان پيوست اجتماعي (عدالت) عبور مي­كند و اين امر در ايران علي­رغم تلاش­ها، چندان فروغي نداشته است و تصميمات بيشتر از اينكه در جرگه اجتماعيات مورد بحث، بررسي و ارزيابي قرار گيرند؛ با كمترين پشتوانه اجتماعي و صرفا با اتكا به توجيه اقتصادي، تصميمات اتخاذ مي­شوند. تاحدي كه رهبري نيز تاكيد داشتند كه «ما در این زمینه عقبیم و باید خیلی تلاش کنیم». (ادامه)
زمان واریز یارانه معیشتی جدید اعلام شد
سازمان هدفمندسازی یارانه ها با صدور اطلاعیه ای زمان واریز یارانه معیشتی شهریور ماه سال ۱۴۰۰ را اعلام کرد. (ادامه)
زمان واریز یارانه معیشتی مرداد ماه
طبق اعلام سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها، بیست و یکمین مرحله یارانه معیشتی مردادماه ۱۴۰۰، امشب (10 مرداد) ساعت ۲۴ به حساب سرپرستان خانوار واریز خواهد شد.(ادامه)
اعلام زمان واریز یارانه معیشتی مردادماه
جزئیات واریز یارانه جدید مرداد ماه از سوی سازمان هدفمندی یارانه‌ها اعلام شد. (ادامه)
زمان واریز یارانه نقدی تیر ماه
یارانه نقدی که قرار است ساعت ۲۴ فردا (۲۰ تیرماه) به حساب سرپرستان خانوار واریز شود، یکصدوبیست‌وپنجمین مرحله از پرداخت یارانه‌های نقدی ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومانی بدون تغییر مبلغ از گذشته تا کنون است.(ادامه)
زمان واریز یارانه خرداد ماه
طبق اعلام سازمان هدفمندی یارانه‌ها، یارانه خردادماه فردا شب به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 28 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.145 seconds.